T H E M !

Akhirnya (!)

Akhirnya habis jugak paper aku. Walaupun last day ramai gak yang kena diarrhea sebab makan mutton tuh semalam. Hampehh je. Sakit bahagian bahagian belakang tahuu. Tengah tengah nak jawab exam tuhh, boleh pulak yang ramai nak keluar sebab tak tahan dah. HAHA. Memang muka bowl kat toilet tuhh asyik tengok jelah kami kami nihh. HAHA.

Exam? Boleh lah. Ada soalan yang susah tapi aku tibai je. Tak tahulah betul ke tak. Janji aku jawab semua tak tinggal sat soalan pun. HAHA. Macam mana la pointer aku puun aku tak tahu lahh. Hope makin menaik untuk dapat kan MNG HANDBAG. Bukan senang taw nak dapat. Aku dah ikot nasihat orang. Buat pertama kalinya kan? HAHA. Dengar cakap orang walaupun dalam otak bergunung masalah yang ada skang. Memang betul la orang cakap hidup kalau tak ada masalah tak challenging. But depends on the person how to accept it.

* I can do it. I trust my self. I so do love you. :')

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...