T H E M !

First Day



0815 hrs - start paper Malaysian Studies. Ambek kau. Nasib aku baca topik tu last last minute. Dapat la gak jawab dengan bahgianya. HAHA. Padahal malam tadi bukan main sempat lagi kau lari pergi Taman Rasa Sayang pergi jumpa orang filem. HAHA. Pergi sana pun baca buku okayyy. Suka malam tadi. Thanks awak. :))

Dah habis paper, pergi pulakkk tengok movie kat lecture hall kami. :)) Dah kata ramai an 1 kelas 88 orang. Kena lah duduk kat hall bukan class. HAHA. Kali ni kami tengok cerita 13 Assassins. Cerita Jepun. Menurut Encik K, ini ada lah cerita sebenar. Kalau nak tahu ciri-ciri orang Jepun. Macam tuh lah. Tapi tahu jelah cerita Jepun, memang lah slow gila nak mampus. Last last aku kalah dengan mata aku nihh.

Saja nak menggedik, pergi ambik sweater Ainor buat alas bantal kat atas meja. Sedap gila. HAHA. Adalah dalam 1 jam gak aku tidur. Tu pun aku bangun, baru la nak lawan lawan. Lawan lawan pun slow gakkk. Haishhhh.

*Alhamdulillah, I can answer all the questions without thinking even 1 problem in my mind.
** Alhamdulillah everything's going smoothly today. I managed to answer it even you are in my mind that time.
*** Alhamdulillah, I can take it as easy eventhough I know, our time is going to finish already.
**** Alhamdulillah, you still by my side eventhough a lot of problems we were having right now.



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...