T H E M !

Last day dahhh . .




Harini last day dah aku cuti. Esok bermula lah pekerjaan aku sebagai seorang jururawat. Cewwwahhhh. HAHA.

Bermakna last day jugak lah aku dapat lepak dengan cousin aku. Ouhh ya, memandangkan Ayie nak pergi TS, so sekali lagi aku menjemput Mr accountant sekali. HAHA. Kejam kan. Tak dek lahh saje menggedik suruh dia teman. Sekali dengan Uzer taw. Habis beli barang lepak kedai mamak kat Ampang tuh dari pukul 8.3o sampai 11. Memang tak panas hati Queen dengan King kat rumah sebab dah janji dengan dorang nak bawak dorang sekali hantar Ayie. Sekali tak jadi sebab aku hantar Ayie pukul 12.3o tengah malam. Tengah malam ye. And lagi sekali ditekankan, memang aku suka keluar malam tapi dengan izin King dan Queen kat rumah tuhh. Plus ada yang sudi nak teman aku sampai Kajang an. Memang seronok la lagi aku keluar. Thanks Payed dengan Mr. accountant sebab teman. :))

To cousin: next week aku cuti Jumaat sampai Isnin. So, get ready, kite pergi meronggeng mana mana menenagkan diri. :))


No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...