T H E M !

Weekend routine (!)

dress up for today. :))

Wake up in the morning at 9 something. First SMS make me smile. Selebihnya hanya Tuhan yang tahu. :')
A lot of things happen. Mungkin untuk mengajar aku untuk jadi lebih kuat.

Pagi pagi lagi Queen kat rumah dah kejut suruh teman dia pergi amek Payed. Demam pulak mamat tuhh. Ada rashes kat badan badan dia. Haishhh. Pick him up and straight away go to clinic. Suspect dengue fever. Haishhh. Belikan Gemok punya ubat sebab kesian dia temankan aku tgk movie KONGSI dengan lepak dekat Dataran Merdeka lagi. Sorry bro. HEEE. You such a wonderful cousin even sometime kau macam annoying plus plus irritating specimen kat umah aku kan. HAHA.

HAAAA, lagi. Jumpa BF aku kat Cheras pulakk. Kesian dia tak makan lagi. HAA. Macam biasa lah kalau dah lepak dengan Payol ditambah ada Gemok memang havoc kat situ. Memang tak dapat dinafikan lagi. Dan dan of course la kalau ada yang sorang nihh, mesti dia tangkap gambar aku byk byk. Tu yang sayang tuh kat budak bawah nihh. :)) Tapi kesian dia penuh dengan rashes. Gatal gatal pulak tuhh. Muka macam dah bengkak dahhh. Jangan lupa makan ubat.

*Siapa kata aku tak sayang adik adik aku haaa. Memang lah garang plus ganas, tapi dalam hati lembut tahu. :))

Comel kan? Wink wink. HAHA. :))

* Ya Allah, KAU kuatkan dan tabahkan lah hati aku ini. Aku mohon petunjuk-Mu.


2 comments:

  1. salam hormat,, join cabuatan bertuah dan dapat header..

    http://wancikgumuzik.blogspot.com/2011/05/iisshhhkkk-cikgu-buat-cabutan-bertuah.html

    p/s: sila pasang shout box untuk memudahkan kerja2 blogwalking dan mencari follower...

    ReplyDelete

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...