T H E M !

You've got replacement already.


Memang cemburu tapi kalau tengok kau pun dah happy, bagus lah. Aku pun happy kalau tengok kau happy. Sekurang kurangnya ada jugak orang yang akan tengok tengok kan kau lebih baik dari aku. Sekurang kurangnya kita dah mencuba untuk berkawan seperti dulu. Sekurang kurangnya aku tak berdendam dengan kau jugak keluarga. Baguslahhh. Aku dah besar kau pun dah besar. Masing masing dah reti nak fikir. Kau nak tengok aku jadi matang? Insya ALLAH aku akan jadi matang.

Anggaplah kita tak pernah ada apa apa hubungan melainkan kawan. Anggaplah hubungan yang terjalin satu kesilapan dari diri kita sendiri. Kalau benda nih bukan disebabkan kita, persahabatan yang terjalin antara ibu bapa kita tak akan berakhir. Mungkin lebih kepada kesilapan aku. Aku yang banyak silap. Aku minta maaf dari kau dari kita mulakan perhubungan yang terlarang nihh sampai lah kita akhirkan perhubungan ini. Dan aku sudah mula untuk memaafkan kau.

Dan aku harap persahabatan kita akan kekal. Itu yang kau minta dari ibu kan? Aku akan tunaikan. Sayangilah orang yang menyayangi kau. Jangan abaikan dia. Sebab aku pernah rasa diabaikan selama 2 bulan. Dan aku minta, buanglah segala kekeruhan yang berlaku antara dua keluarga. Aku tak mengharapkan apa apa lagi. Perasaan ni biar aku seorang je yang rasa. Aku tak mahu kita berdendam antara satu sama lain.

Memang betul kata kau, antara keluarga dan perasaan, kau lagi rela lepaskan perasaan kau untuk keluarga. Aku pun macam tuh jugakk. Keluarga lagi penting. Aku faham dan aku cuba untuk faham. Aku nak ucapkan terima kasih dekat kau sebab sabar dengan perangai degil aku. Sebab sanggup teman aku tengah tengah malam kalau aku nak berjalan ke nak melantak ke. Sebab sanggup ganti tempat driver tu kalau aku mengantuk dan kalau keluar waktu malam sebabb kau tak percaya kalau aku bawak kereta tengah malam. Aku nak minta maaf jugak sebab selalu buat kau marah dan frust. Sebab selalu tak dengar cakap kau. Sebab selalu buat kau rasa serba salah.

Aku nak kita jadi macam dulu. Sebelum semua perkara nih berlaku dalam hidup kita. Ya, aku sayang persahabatan kita dulu. Aku rindu nak lepak dengan kau. Aku tahu ini semua salah. Kita tak patut ada perasaan nihhh. Aku doakan kau bahagia dengan orang yang tersayang.


4 comments:

  1. jgn sedih-2 yee syud :)
    ade yg lebih baik menanti kita.

    ReplyDelete
  2. Agak sdh gak lahhh. Bila kawan, kpl terus jadi musuh. Kenapa ehyy slalu macam tuh?

    ReplyDelete
  3. biase lahh syud.
    kita tak mintak cmni.
    tapi bnde dah nak jd kan.
    kalau dia utk kita, dia kan dtg semula kat kita syud :)

    ReplyDelete
  4. Okayyy. Ramai dah cakap macam tuhhh. Tah la. Aku tengah mencuba.

    ReplyDelete

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...