T H E M !

Dating dengan boyfriend (!)

Dia balik (!) Yeayyyy (!)
Plan baik jeee. Dating berdua dari hari Sabtu sampai Ahad aku nak balik PJ. Siapa dia? BF? Haah. Tapi jangan salah faham pulak. Syud single lagi. HAHA. Nih adik Syud. :)
Everything we share together. :)


Meet my Muhammad Fazrul Shah bin Hisham Shah.
Handsome tak? Okayyy. Dia selalu cakap dia handsome. HAHA

At first, he wants to watch Harry Potter. Tapi disebabkan Syud tak minat langsung dengan Harry Potter nihh sebab tak faham, jenuh lah dia pi pikir movie ape. Last last dia cakap tengok Captain America. Ouhh ya, midnight movie please. :)


Maka, termakbul jugak permintaan Syud nak tengok midnight movie. Maka, kami berdua pergi Wangsa Walk Mall, Wangsa Maju lepas hantar ayah dengan ibu urut dengal Bengkelmara. Ya, movie 1230am. Then, lepak di Wadi Al-Faroouk Bistro melantak sementara nak tunggu movie kan dan terserempak dengan kawan lama (!) YES (!) Guess who? SYAM dengan AKMAL (!)

Movie habis 0230am dan decide pergi balik Wadi Bistro sebelum balik rumah. Dah kata nak keluar sampai malam kan. *Cakap lah apa kau nak cakap, aku keluar malam yang pasti parents aku tahu and aku tak pernah keluar berdua dengan lelaki. Wajib ada adik aku.

No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...