T H E M !

Header baru

Finally. Dapat pun header baru. Disebabkan Fatin SH saya nih buat promosi kat blog dia yang mengatakan bahawasanya dia akan buat HEADER PERCUMA, PERCUMA OKAYYY. Tanpa bayaran. Aku rasa aku la kot orang pertama yang comment entry dia sebab nak header yang dia buat. Tengok je lahh blog dia pun lawa kot. Padahal kalau nak ikotkan, aku yang dulu buat blog nihh.


Nih header lama. Nih Syud buat. Memang buruk gila. Saya tahu tuh. HAHA

Yang nih pulak sebelum dapat header baru. HAHA. Sama je pattern dia. :)


HAAAA. Nih la yang latest punya.

Semua FATIN SH nih buatkan. Sangat lawa. Hari hari lahhh aku bukak blog aku nihh. Disebabkan Syud nih suka purple pink, so header pun purple pink.

Sesiapa nak tengok blog FATIN SH nihh boleh la pergi kat FATIN SH PUNYA BLOG. :)



Till then. Need to sleep. Thanks once again FATIN SH. =)

2 comments:

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...