T H E M !

I B U (!)

S E L A M A T H A R I L A H I R, I B U (!)



The best mom ever. Mana nak dapat ibu macam nihh? Dia lah ibu, dia lah kakak, dia lah teman, dia jugak lah sahabat dan juga teman untuk berperang. Ramai yang pelik tengok kami anak beranak. Roomate Syud pelik tengok cara Syud cakap dengan ibu. Apa yang pelik ehyyy? Tah la. Maybe dari segi kami bergurau, gelak macam orang gila. But at the same time, she can be a good listener. Bila ada masalah dia lah yang selalu bagi nasihat walaupun dia tahu bahawasanya anak sulung dia nih memang degil nak mampus. Dia tahu bila masa anak anaknya sedang menghadapi masalah. Dia lah yang paling memahami isi hati anak sulung dia nihh. (act dengan yang adik adik pun)

Dengan ibu, tiada sekelumit rahsia pun. Segalanya dicurahkan. Dan yang penting kami 1 kepala walaupun kadangkala bertentang pendapat. Dia akan berikan apa yang patut diberikan kepada anak anak nya. Walaupun dia susah tak ada duit, tapi bila dia tahu anak dia tak ada duit, bila dia tahu anak dia korek duit tabung sebab tak ada duit, cepat cepat dia hulurkan duit dia walaupun dia sedang mengalami masalah kewangan di saat saat ini.

Dia seorang yang sangat tabah, sangat kuat walaupun hati dia sangat lembut. Tak semua orang boleh terima kenyataan macam dia terima kenyataan dalam hidup dia. Walaupun dia selalu membebel, bak kata ayah, mulut macam bontot ayam + itik, saya tetap sayang dia lebih saya sayang laki saya nanti. =)

*semoga panjang umur murah rezeki. Rezeki kat mana mana pun ada. Kita usaha sama sama okay?



No comments:

Post a Comment

just leave ur comments here.
:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...